Thursday morning

Har precis avslutat bästa frukosten beståendes av mackor och fruktsallad. Älskar att starta morgonen med en riktig vitaminboost i form av frukt, dagens fick bestå av färsk mango och meloner av lite olika slag. Så gott! Nu ska jag slänga på mig kläder och gå ner till centrum, har nämligen en tandläkartid tjugo över ett för att få min bettskena. Köper nog med mig lite god lunch hem också! Sedan är det plugg som gäller resten av dagen och veckan också för den delen. Har haft ett par roliga kvällar och mysiga dagar nu på lovet, så nu är det dags att ta tag i det jobbiga också. Jobbar hela helgen dessutom, så det gäller att ta tag i plugget nu. Oj, nu måste jag gå om tjugo minuter och här sitter jag i pyjamas haha... Dags att stänga ner datorn kanske. Vi hörs snyggingar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0