Tonight

Har haft en så himla fin kväll med helt fantastiska tjejer. Vid fem någon gång promenerade jag och mamma ner till Ica för att inhandla lite nödvändigheter inför kvällen och på vägen hem igen mötte vi upp Annika vid skolan, som spenderade ett par timmar hemma hos mig, vilket såklart var mys som alltid. Lite senare på kvällen kom lite andra fina tjejer för en kväll med Grey´s Anatomy, vodkadrinkar och prat om livet, framtidsdrömmar och sådant. En sådan där toppenkväll helt enkelt. Nu ligger jag i sängen tröttare än tröttast och ser fram emot att förhoppningsvis få sova ut ordentligt ikväll. Planerna för i morgon är plugg, tandläkarbesök och eventuellt lunch i centrum med brorsan. Vi får se lite vad dagen har att erbjuda. Just nu går ögonen i kors på mig så trött som jag är, så jag ska stänga ner datorn för dagen. Vi hörs i morgon fina!
 
Sjukt fin solnedgång sedd från balkongen här hemma (blev så ledsen att det inte riktigt gick att fånga med mobilkameran för himlen verkligen glödde i rött och orange), dagens middag beståendes av meloner, mango, banan och en gnutta vaniljyoghurt och så sist men inte minst, kvällens sällskap - vodkan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0