Yesterday + Today

Igår ringde Emelie och Annika och tyckte att det var dags för lite kvällsäventyr sådär en tisdagskväll och vem kan tacka nej till något sådant? Så vi åkte in till stan och ett smockfullt Lion Bar bara för att klunka i oss våra drinkar i rekordfart, för det var nämligen så att Dessie hörde av sig och vi bestämde oss för att möta upp henne och lite annat folk på söder. Spenderade kvällen på Dovas med färgsprakande shots och några glas vin för mycket. Bra kväll!
 
 
I morse vaknade jag klockan nio av någon dum anledning, efter alldeles för lite sömn. Låg kvar i sängen och myste tills halv elva och en halvtimme senare gick min käre bror Oscar och jag ner till tåget för att åka in till stan och möta upp pappa. Där åt vi lunch tillsammans på chopsticks. Bästa lunchstället, massor av olika sorters asiatiska rätter plus sushi i bufféform. Matkoman efteråt är inte att leka med.
 
 
Ikväll kommer lite fina brudar hit för Grey´s Anatomy och drinkar. Kan ju inte bli annat än kanonbra! Det här sportlovet kom så himla lägligt, var sjukt välbehövt och jag njuter för fulla muggar. Nu blir det lite Pretty Little Liars innan jag måste sätta igång med dagens plugg. Hoppas ni har det lika bra som jag! Och förresten hörrni, har ni sett hur solen skiner utomhus? Så himlahimla bra med vår i luften.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0