när tiden går till annat

Vet att bloggen varit väldigt död på sista tiden och den kommer nog att vara det ganska mycket i sommar. För det första kommer jag antagligen inte kunna blogga alls från och med torsdag och en vecka frammåt, för då bär det av ut på nya äventyr! För det andra flyttar ju faktiskt Raj till Amsterdam om drygt en månad och jag vill spendera all tid jag bara kan med världens bästa kille. Så, bloggen har väl sommarlov den också helt enkelt. Bara så ni vet, det dröjer nog ett par veckor minst innan den kommer igång som vanligt helt enkelt. Så länge hoppas jag på att ni har ett helt underbart sommarlov allihopa, njut riktigt ordentligt nu va!
 
Jag just nu... Dags att krypa ner i sängen, ska upp rätt tidigt i morgon för att åka in till stan och fixa lite med visum och så. Eller tidigt och tidigt, ska upp klockan nio men hallå, det är tidigt sommarlovstids-räknat.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0