i morgon smäller det!

Åh, i morgon (eller idag egentligen, eftersom klockan är över midnatt) åker jag och Raj till Teneriffa. Har varit så frånvarande på bloggen senaste tiden att ni märker väl knappt någon skillnad. Önskar att jag kunde säga att det var för att jag varit för upptagen med att ha roligt men alltså, för att vara ärlig har jag mest legat i sängen och sovit. Det är som om all trötthet som jag trängt undan den här terminen i skolan bara sköljt över mig nu när jag stannat upp och försökt stressa ner. Men, därför passar det perfekt med en veckas sol och bad, bara vara med Raj och njuta av varandras sällskap. En chans att verkligen slappna av, släppa stressen helt och bara njuta. Ladda batterierna lite. Blir perfekt. Hur som helst, vet inte om jag kommer kunna hitta internet på hotellet eller lite här och var, i så fall ska jag försöka att i alla fall slänga upp lite bilder. Annars hörs vi om en vecka. Ha det underbart!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0