Finally friday!

Idag har jag inte haft någon skola, men jag har hållt mig riktigt sysselsatt ändå! Gick upp i tid för att plugga ett par timmar efter en riktig vitaminboost frukost beståendes av melon och mango. Förutom massa plugg har jag hunnit med att baka en dubbelsats whoopies som blev huuur goda som helst. Perfekt liten grattis-till-att-ha-klarat-av-mockexams-present till Raj! Ikväll hoppas jag på utgång, men vi får se vad som händer. Annars blir det myskväll hemma, inte så illa det heller. Nu blir det lite mer plugg, har två superviktiga prov nästa vecka. Hoppas er fredag börjat lika bra som min!
 
 
Bild från igårkväll, äntligen investerat i ny eyeliner och mascara! Var inte så sur som jag ser ut, bara trött haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0