Finally Spring

Hörrni, tänk att det redan är mars och våren börjar kännas i luften! Själv har jag jobbat hela helgen och inte riktigt kunna njuta så mycket som jag hade velat av den strålande solen, men om våren nu verkligen är på ingång lär jag väl få fler chanser snart. Helt, helt, helt sjukt hur snabbt årets två första månader flugit förbi. Det känns som att ju äldre man blir, desto snabbare går tiden, januari och februari har inte kännts som mer än ett par veckor. Kan i och för sig vara för att jag knappt hunnit göra någonting, har ju mest legat sjuk. Men men, det tar vi igen snart!
 
Nu ska jag städa lite på rummet och försöka få lite plugg gjort. Har så himla mycket. Usch och fy och blä. Tur att solen skiner i alla fall, det får allt att kännas lite lättare.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0