fredag, lördag, söndag, måndag, tisdag

Har sjukt mycket just nu med prov både torsdag och fredag, så bloggen hamnar lite efter. Tänkte slänga in lite bilder och så från de senaste dagarna!
 
Hade en supermysig helg som började redan i fredags, för då hade jag ingen skola. Började morgonen med en smarrig vitaminboost frukst, satte mig och pluggade några timmar och sedan bakade jag whoopies till min kära pojkvän för det har han tjatat om så länge och han var ju faktiskt värd det efter 14 prov på två veckor.
 
 
 
På kvällen trodde jag att det bara skulle bli hemmamys så jag drog på mig träningskläderna och körde en halvtimme nere i gymmet. Börjar med träningen sakta och säkert, vill inteinteinte bli sjuk igen. Åt en mysig räkmiddag med familjen innan jag äntligen lyckades hitta lite fina tjejer som var sugna på utgång. Då hoppade jag på tåget in mot stan och så blev det en kväll på Soft till stängning.
 
 
På morgonen vaknade jag bredvid världens finaste kille med en rejäl baksmälla. Men, det botade vi med en lugn promenad i vårsolen och Subwaylunch på Stinsen, ett kort besök på Myrorna och massor med mys. Bra dag!
 
 

I söndags gjorde jag inte mycket mer än att plugga. Tränade lite och tog en lång, varm dusch i vårt nyrenoverade badrum, vilket gav en rejäl energikick så jag orkade plugga lite till. Lugn och skön dag!
 
 

Och så igår och idag... Gårdagen gjorde jag i princip ingenting tills min kära pojkvän kom och kidnappade mig hem till sig. Åt världens goadaste middag (nepalesisk mat alltså.... <3) och pluggade lite. Idag har jag haft världens med meningslösa dag i skolan, men fick mig i alla fall en underbar lunch i centrum med Johanna. Kvällen kommer spenderas åt plugg!
 
 
Så, det var de dagarna då! Nu ska jag slappa på soffan en stund till, sedan blir det pluggpluggplugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0