Provskrivning och läkarbesök

Usch, ska ner till skolan om några minuter och skriva prov i budgetering och kalkylering. Tror aldrig jag kännt mig så oförberedd inför ett prov förut. Det är inte det att jag inte pluggat, jag har lagt ner tiotals timmar på att sitta och läsa kapitlen om och om igen, göra uppgifter, ta anteckningar, men alltså, inget går in och det är så frustrerande. Försöker intala mig själv att det värsta som kan hända är att jag får ett F och får göra omprov men alltså, bland det värsta jag vet är att faila prov. Det händer liksom inte. Efter provet ska jag i alla fall till läkaren för att ta lite blodprov och så.
 
Annars då? Har knappt sovit någonting i natt, inte på flera nätter faktiskt. Ligger och vrider och vänder på mig och vaknar till lite då och då under natten. Jättejobbigt. Så, känner mig helt enkelt inte på topp just nu. Tur att det är lov snart och jag har fantastiska äventyr att se fram emot!
 
Vadå sliten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0