söndagskväll

Jag hade tänkt slänga in en drös bilder och berätta lite om min helg men alltså, jag är så himla trött så det får vänta till i morgon. Har det himla stressigt just nu, men ändå rätt så bra. Har kommit igång med träningen vilket känns fantastiskt och jag var ledig i helgen vilket kändes lika härligt det. Nu behöver jag en god natts sömn för att ladda batterierna inför en heldag med med plugg. Slänger in en bild på mina goda whoopies som jag bakade i fredags som hela familjen och särskilt Raj har njutit av hela helgen. Mums! Fast nu har jag skickat hem resten med Raj, för nu får det banne mig vara nog med godis. Nej, ögonen går i kors och jag bara babblar. Sov gott!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0