Fredagsplaner och ett avslut

Äntligen fredag! Eller ja, jag jobbar ju hela helgen, så om det är något att se fram emot det här med helger vet jag egentligen inte, haha. Men, jag har något att berätta! Igår sade jag upp mig från jobbet. Jajjamensan. Efter ett och ett halvt år på Ordning och Reda är det dags för mig att säga hejdå. Det känns som en otrolig lättnad och rätt så trist på samma gång. Jag är så glad att jag hade något att pyssla med när jag inte gick i skolan förra året, för det där med att få jobb är inte lätt alltså. Har lärt mig oerhört mycket och jag är så tacksam för erfarenheten, men nu kände jag att jag gjort mitt där. Känner mig helt enkelt ganska färdig. Behöver mina helger till att plugga nu sista spurten innan sommaren, som ju faktiskt närmar sig med stormsteg. Dessutom måste man ju få vila upp sig lite på helgerna också, det behöver jag! Så nu vet ni, efter den här helgen blir det inget mer Ordning och Reda för mig!
 
Ikväll blir det tacomys med familjen innan jag drar ut på äventyr. Vi ska fira Johanna som fyllde 18 igår, hurra hurra för henne! Lutar mot Viper Room/Klubb Blå eller Magenta. Vi får se vad kvällen har att erbjuda helt enkelt! Tills dess ska jag fortsätta mysa här på soffan, behöver det efter en vecka fylld med plugg.
 
Förra veckan på Klubb Blå! Ser ni mig till höger, med fistpumpen redo haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0