ingen vila här inte

Idag åkte jag hemifrån halv åtta för att ta mig in till stan, vilket kändes extremt tidigt för mig som är van vid att aldrig behöva gå till skolan tidigare än typ fem över åtta eftersom jag har sisådär sju minuters promenad dit. Vi skulle hur som helst till Amémuseum för en workshop med klassen som faktiskt var riktigt rolig. Sedan var det bara att åka tillbaks till skolan för sista lektionerna, för fredagar betyder skola till tre. Tog ett extrapass på jobbet som började tre, vilket innebar att halvspringa till centrum efter skolan. Riktigt segt jobbpass då det var ont om kunder, men jag tröstade mig med att det var mitt sista jobbpass (!!!) och att jag dessutom hade färska räkor och goda ostar som väntade på mig hemma med min fina familj. Nu är jag både helt slut och proppmätt. Hade ju en sisådär 13 timmars lång skol/arbetsdag, så energin är inte på topp. Ska sova snart, för i morgon ska vi upp och gratta mamma som fyller år! Sedan ska vi in till stan och köpa något riktigt, riktigt efterlängtat, fast det får ni se då. Festa lite extra för alla tråkiga, trötta tanter som mig ikväll! Nu har jag date med kudden, vi hörs i morgon!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0