Tisdag

Idag vaknade jag bredvid finaste killen, bästa sättet att börja en dag på! Åkte till skolan och hade bara samhällskunskap och idrott, så skönt. Älskar tisdagar! Gick till centrum med Helia och Johanna för en supersmarrig lunch, för att sedan gå hem när de gick tillbaks till skolan igen. Självklart övergick duggregnet till världens spöregn ett par sekunder efter att vi kommit ut och jag var genomdränkt när jag kom hem. Ville helst bara ta en lång, varm dusch, krypa upp i soffan med en filt och en mysig film, men jag bytte istället om till en torr tröja och gick ner till träningsrummet. Jag har brutalaste träningsvärken i hela kroppen nu. Så värt det, ikväll sover jag gott! Nu blir det lite tv mys med mamma innan jag läser igenom lite plugg. Efter det är det dags att sova, är rätt så slutkörd. Har börjat gå sova mycket tidigare än förut och det är så skönt att vakna upp på morgonen efter åtta timmars ordentlig sömn. Hur som helst, hoppas ni haft en bra tisdag ni också!
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0