Tredje dagen i rad

Åh, vilket härligt väder det är ute idag! Perfekt för en springtur! Det går sakta men säkert frammåt, det här var tredje dagen i rad vi var ute och sprang och det känns helt fantastiskt i hela kroppen. Idag körde vi fem minuter gång och en minut löpning som uppvärmning, sedan fyra minuter gång, tre minuter löpning gånger två och några minuters gång som nedvarvning. Tog oss 24 minuter att ta oss runt 2,5 km spåret, igår tog det 25! Det är fortfarande inte någon mästertid direkt haha, men som sagt fokuserar vi på att orka springa mer och mer och behöva gå mindre. Det gäller att inte ta ut kroppen för mycket i början heller, vi satsar på en långsam men stadig utvecklig. Och alla framsteg, hur små dom än är, är ju något att glädjas över. Jag har alltid hatat att springa, men av någon anledning känner jag mig riktigt pepp och tycker det är kul att ha en utmaning och ett mål att sträva emot.
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan ska jag baka en mumsig kladdkaka till kvällens firande... Tur att vi sprang bort lite kalorier i alla fall, haha!
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

JAG VILL OCKSÅ SPRINGA OCH TRÄNA OCH TRÄNA ÄNNU MER MEN JAG SKA JU VARA SJUK HELA FUCKING TIDEN!!! HÄÄÄÄLP JOHANNA JAG VILL BLI FRISK NU!

2013-04-25 @ 21:42:07
URL: http://jossihanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0