Ingen vila här inte

Känner mig för tillfället som en zombie. Satt uppe till halv tre igår och pluggade. Av någon anledning fokuserar jag alltid bättre på natten, hade jättesvårt att koncentrera mig hela dagen, men sedan satt jag tre timmar i sträck och bara pluggade och förhoppningsvis visar det resultat på dagens prov. Låt mig få godkänt i alla fall så är jag nöjd. Sedan har jag prov i morgon och fyra uppgifter kvar att göra som ska in i morgon, sedan är allt ÄNTLIGEN klart för terminen. Känner mig något så sjukt skoltrött och omotiverad och att de flesta av mina fina vänner inklusive min pojkvän tagit studenten och för tillfället inte har större bekymmer än att komma på något roligt att göra på sina lediga dagar kan jag ju säga inte hjälper direkt. Men som sagt, snart så! Nu ska jag försöka trycka in lite sista information i huvudet innan jag går till skolan... Ha en toppendag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0