Äntligen igång igen!

Idag hade jag bara en timmes lektion på morgonen och sedan var jag klar för dagen med skolan, skönt! Kom hem, slappade lite och velade fram och tillbaks i två timmar om jag skulle orka träna eller inte. Tillslut bestämde jag mig för att det fick vara nog, slängde på mig kläderna och gick ner till vårt lilla gym i källaren. Gjorde Jillian Michaels 30DS dvd, vilket gick förvånansvärt bra med tanke på hur länge sedan det var jag tränade, plus lite extra styrka. Var helt död efteråt, men oj vilken skön känsla! Har varit sjuk så mycket till och från hela terminen, tränat lite då och då när jag varit frisk nog men inte kunnat få in en ordentlig rutin. Det har blivit som att börja om igen och igen och det är ju just början som är jobbigast. Men nu är jag fast besluten om att komma igång ordentligt igen med träningen och jag ska banne mig inte bli sjuk igen.

Tog hur som helst en lång, varm dusch när jag var klar, skrubbade hela kroppen med body scrub från Sephora och smörjde in mig med lotion så nu luktar hela jag blåbär, härligt!

Åt en supersmarrig lunch och nu ska jag packa ihop väskan och åka hem till min fina kille. Har massor av plugg i eftermiddag, men det blir lite lättare med mysigt sällskap i alla fall!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0