En tisdag

Idag slutade jag skolan tolv och hade tänkt spendera eftermiddagen i soffan, titta på lite bra serier och fixa med bilderna från Kina. Men saker och ting blir sällan som man tänkt sig och jag fick i sista minut hoppa in på jobbet för en kollega som mådde dåligt. Nu har jag precis avslutat min middag och ska göra mig i ordning för sängen. Jag tror att min kropp fortfarande är inställd på Kinesisk tid, så jag blir trött jättetidigt och vaknar av mig själv runt sex om morgnarna, så det ska bli skönt att krypa ner i sängen nu och kunna ställa klockan på åtta - sovmorgon lär vara bland det bästa som finns! Slänger in en bild från Kina också. Tycker det är dags för Sverige att blomma ut nu också.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0