Min tisdag + svar på fråga!

Idag hade jag bara skola från nio till tolv, hur skönt som helst! Jag och Helia gick till centrum för en smarrig subwaylunch och sedan hade jag tid hos frisören klockan ett. Jag kände nämligen att det var dags för en rejäl uppfräshning, bort med dom slitna topparna och utväxten. Nu är jag med andra ord nyklippt och slingad! Känns hur skönt som helst. Min vanliga frisör är mammaledig och jag var lite tveksam över att prova någon ny, men det blev toppen! Nu sitter jag vid min nya älsking, iMac, dicker te, smaskar på passionsfrukt och läser lite bloggar. Fick förresten en fråga för ett par dagar sedan som jag tänkte svara på!
 
evelina Om: skiva!
Älskar tröjan, var har du köpt den? :) Vill också säga att din blogg är superfin! Blir himla inspirerad och vill typ bara ut och resa när jag läser den ;)
 
Svar: För det första vill jag säga tacktacktack fina du! Tröjan hade pappa i garderoben sedan någon maskerad eller liknande, om han minns rätt köpte han den på Butterick's haha :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0