030713

Hej hörrni, tänkte bara kika in lite snabbt innan jag åker ner mot centrum. Har en tandläkartid eftersom att en del av tråden jag har bakom mina tänder lossnade under en lunch i Teneriffa. Förövrigt har jag bara tagit det lugnt idag, blir alltid så seg dagen efter en flygresa. Men ikväll blir det ändring på det, då ska jag och mamma ner till gymmet. Hade tänkt prova på två pass som är helt nya för mig, 45 min spinningpass och efter det en halvtimmes core-pass. Känns som en bra kombo, kondition och sedan styrka på det. Ska bli spännande, har velat prova på spinning länge men inte riktigt vågat... När det kommer till gymmet är jag lite av en fegis när det gäller att prova på nya saker. Hur som helst, måste skynda iväg nu. Hörs senare!
 
lite färg har man fått i alla fall!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0