back home again

Alltså åh, ni skulle bara veta vilken underbar vecka jag har haft med Raj i Teneriffa. Vi spenderade våra dagar solandes vid poolen och badandes i vågorna i havet mendan kvällarna spenderades åt goda middagar och vin på balkongen i kvällssolen. Ska såklart visa er bilder och berätta mer, men så länge slänger jag upp några snabba från mobilen. Orkar inte mer just nu, vår transfer från hotellet hämtade oss 4.20 i morse och jag tror knappast att jag behöver säga att jag är helt slut. Även om det som vanligt suger att behöva åka hem från en toppenresa ska det bli obeskrivligt skönt att få byta ut hotellets knöliga sängar och trasiga luftkonditionering mot min mjuka säng och svala rum ikväll. Hoppas ni haft det bra medan jag varit borta, vi hörs i morgon!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0