så trött

Jag ligger på sängen fullständigt utmattad. Har sovit ett tag och skulle kunna sova ännu mer om jag ville, men jag får nog vänta ett par timmar så att jag kan sova i natt. Jag blir alltid såhär när sommarlov börjar, alltid. Jag sätter så stor press på mig själv, stressar så sjukt mycket för att få allt i skolan klart och så bra som möjligt att när jag väl låter mig själv slappna av blir jag nästan som sjuk. Som om att jag gått på reservenergi i flera veckor och kroppen kraschar totalt när jag låter den vila. Har inte fått mycket gjort de senaste dagarna, mest bara vilat. Och kommer nog passa på att använda ett par dagar till åt samma sak. Har massor att se fram emot framåt helgen och nästa vecka, så lika bra att passa på att vila upp sig tills dess. Hur som helst, ska sätta på någon bra serie på datorn nu och kanske få i mig lite middag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0