Four tickets to Beijing

Åh, jag spricker av lycka och excitement snart! Vi, världens bästa familj och jag, har precis bokat fyra flygbiljetter och sex hotellnätter i Peking, Kina. Jag har drömt om att få åka till Asien ett bra tag nu och äntligen, äntligen, äntligen!  Tänk er att vandra på den kinesiska muren, spendera alldeles för mycket pengar på livliga marknader och äta sig proppmätt på himelsk mat som man egentligen inte har någon aning om vad den innehåller. När jag inte är upptagen med att gå gata upp och ner i Peking tänker jag ligga och flyta i den fantastiska inomhuspoolen som finns på hotellet, kolla bara sista bilden! Galet. Och tänk alla fotomöjligheter. VILL ÅKA NU!
 
 bilderna är hittade på weheartit och Grand Hyatt Hotel Beijings hemsida och är alltså inte mina
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0