Det positiva

Idag har jag en deppdag, allt känns bara rätt skit helt enkelt, av en väldans massa anledningar. Jag har bara en sådan dag helt enkelt. Det är sådana dagar det är som viktigast att se till allt det positiva runt omkring än, så här kommer en liten lista för dagens positiva:
 
  • Jag åt glass ute i solskenet med fina vänner
  • Jag hade en jättekort skoldag
  • En tjej i klassen frågade om jag hade varit och solat, fast det har jag ju inte. Slutsats: sommaren är verkligen påväg, precis som mina små fräknar på näsan.
  • Klockan är sju på kvällen och det är fortfarande soligt och skönt ute
  • Det är fakatiskt sommarlov ganska så jättesnart
  • Jag tränade idag, hela 40 minuter på crosstrainern. Det fanns en tid då jag var helt död efter fem. Framsteg, framsteg!
  • Jag har inte kännt mig riktigt lika zombietrött idag, bara lite...
 
Och jag har faktiskt en miljard andra saker att glädja mig över, så nu får jag faktiskt ta och rycka upp mig... Och ta ett viktigt beslut: Hemmakväll eller utekväll? Hm, alla dessa livets dilemman... Haha.
 
Och förresten, bytte bild till headern! Älskade, älskade NYC. Bilden är tagen första gången av fyra som jag varit där. Utsikten från Empire State Building, 2007. Så himla mäktigt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0