Monday

Idag har jag mest bara pluggat, pluggat, pluggat. Fått en del gjort, skönt! Har knappt gjort annat än att plugga senaste dagarna, måste ju få allt klart nu innan betygen sätts! Hade friluftsdag i skolan och mina allergier (pollen&gräs) har varit riktigt jobbiga i helgen, så vågade mig inte på timmar av vandring i skogen. Passade som sagt på att plugga istället. Lite träning hann jag klämma in också, fick sällskap av Raj till och med! 2,5 km powerwalk, 2,5 km löpning intervaller och sedan 2,5 km promenad hem i lugnt takt. Bra jobbat måste jag säga! Solen stekte på rejält också - så underbart att det det är som sommar ute! Nej, nu ska jag sluta babbla och lägga mig så jag orkar med en heldag av plugg i morgon, eftersom att min klass har nationella i matte eller engelska, vilken kommer jag inte ihåg men jag läste båda kurserna i ettan så jag slipper! Måste hinna till centrum också och köpa något att ha på mig till onsdagens skiva, temat är till havs och jag har noll ideer så säg till om ni har några roliga förslag. Hur som helst, sängen var det! Sov gott!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0