första maj

Hej snyggingar, haft en bra valborg? Själv hade jag myskväll med killen, vilket var otroligt skönt. Tycker inte man ska känna någon press med dagar som Valborg, nyårsafton, midsommar... Det blir liksom som ett tvång att man måste ha en galet rolig kväll och förväntningarna är nästan alltid högre än vad som faktiskt blir och jag tycker mest det brukar kännas dräggigt och lite jobbigt. Festa kan man ju göra vilken dag på året som helst, inte blir det roligare för att dagen har ett särskilt datum. Så, jag valde att mysa hemma med min fina pojkvän, vilket var helt underbart. Får inte så mycket tid med honom för tillfället, då hans final exams börjar i morgon och allt mest är plugg, plugg, plugg. Men om nio dagar är han helt klar, då slipper han inte mig längre! Hur som helst, jag fixade ihop lite middag beståendes av oxfilé, potatisgratäng och lite smått och gott till det. Myste framför tv:n, såg på Modig och drack vin. Perfekt kväll.
 
Det var ju mösspåtagning också, mycket blandade känslor där! Åh, vad jag ville få fira med mina fina vänner, dricka öl och cider i solen, skriva på overaller, stolt sätta mössan på huvudet. Men snart är det min tur också, ett år kommer att gå snabbt!
 
Idag försöker jag få en del plugg gjort, men det går sakta frammåt. Har svår att fokusera och sitter mest och gör annat. Skärpning, skärpning!
 
Hoppas ni har en bra dag och inte är allt för bakis! Vi hörs lite senare.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0