Inte igen...

Grattis till mig, är sjuk... Igen! Världens sämsta timing också, sista veckan att få allt skolarbete klart och jag har sjukt mycket att göra. Har legat i sängen med 38,6 i temp hela dagen, sovit för det mesta. Försöker få lite plugg nu medan iprenen sitter i, sedan blir det back to bed. Hann skriva ett prov i morse i alla fall, vilket gick helt okej. Mådde rätt dåligt hela helgen egentligen men försökte förtränga det då jag har så mycket att få gjort, men i morse när jag kom hem från provet kraschade jag totalt. Aja, finns inget annat att göra än att vila, plugga och hoppas på att bli frisk snart. Tänker INTE missa alla fina vänners student nu på fredag. Slänger in en bild från helgen, haha sliten tjej men ingenting jämfört med hur ofräsch jag känner mig nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0