Trött

Har varit seg på att uppdatera bloggen, men jag har så oerhört mycket att göra just nu. Har massor av arbeten i skolan som måste hinnas klart med nu innan betygen sätts, bor hos min kille över veckan för han har huset för sig själv och jag är dessutom så trött. Alltså, sjukt trött. Kommer inte ihåg senast jag var såhär trött. I morse somnade jag i soffan när jag åt frukost och låg och läste en svenskabok. Missade första lektionen. Känns som jag skulle kunna sova ståendes. Funderar på en liten powernap innan jag går över till grannen och sitter barnvakt. Ska ta med lite skolgrejer dit så jag kan plugga när barnen lagt sig. Hur som helst, jag bara babblar om massa ointressant, ska uppdatera mer ordentligt igen när jag har tiden och energin. Tills dess får ni ha det underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0