Yesterday&Today

Jag har haft ett par helt underbara dagar. Solen har skinit på som bara den och det har varit riktig sommarvärme. Bara det är ju nog för att bli alldeles lycklig! Tänkte slänga in lite bilder från gårdagen och idag, de flesta skulla kommit upp igår men internet här hemma bestämde sig för att inte fungera. Men nu så! 

 

Målade naglarna och njöt av sommarvärmen på håltimmen hemma på balkongen med Helia.

 

Skolan hade ett event med lite olika workshops och sådant. På eftermiddagen bjöds det på grillat och show.

 

Och när det hade ätits var det dags för skolans talangjakt. Bra skoldag!

 

Jag och min käre pojk firade roliga nyheter med pizza och årets första middag på uteservering!

 

Efter all sol dagen hade att bjuda på lyckades jag till och med bränna kinderna. DÅ hörrni, då är det praktiskt taget sommar.

 

Och idag hade vi drygt två timmars rast, så jag, Helia, Hozanna och Johanna gick ner till centrum, satte oss på Tegels uteservering och tog ett glas rosé. Det kallar jag vardagslyx!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0