Goodbye Beijing, hello Stockholm

Har varit vaken i över 24 timmar och suttit i trånga flygstolar alldeles för länge, men nu är jag äntligen back home och har tagit mig en lång varmdusch och bytt om till pyjamasen. Nu är allt som saknas min fina kille som jag inte sett på en vecka, men han kommer hit om sisådär fem minuter så att jag får somna i hans armar... Ja, livet känns rätt så härligt just nu. Har haft en helt overklig vecka och jag kan inte riktigt förstå att jag för 24 timmar sedan vaknade upp på ett hotell i Peking. Jag har såklart tusentals bilder och massor att berätta, men det får faktiskt vänta tills jag fått mig lite sömn. Ett par mobilbilder av utsikten från mitt sovrum i Peking får duga så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0