Photographs

Tänkte att vi kunde ta en lite närmre titt på bilderna i min header, eller vad säger ni? Tycker att dom är riktigt härliga allihopa, sådana där bilder som både får mig att minnas fina stunder och drömma om framtida äventyr på samma gång. 



Den här bilden är tagen på Gran Canaria runt nyår 2011/2012. Världens bästa farfar bjöd med både min familj och min fasters familj dit och vi spenderade några härliga dagar i solen tillsammans. Gick strandpromenader, sög åt oss allt solsken vi kunde och bara tog det lugnt tillsammans. Så himla bra med palmer, sandstrand och skinande sol mitt i vintern.
 
 
 
Här har vi ett minne från en av de bästa månaderna i mitt liv - den jag spenderade i Miami sommaren 2012. Just den här bilden är från en weekend i Orlando. Galnaste, mest underbara berg-och-dalbanan Manta på Seaworld. Helt sjuk men så underbar. Vi åkte om och om och om igen och hela helgen var bara ett enda stort lyckorus och tusen fladdrande fjärilar i magen.
 
 
 
Tror många av er känner igen bakgrunden i den här bilden, för det är ju självaste Times Square! Bilden är tagen i New York i somras. Har varit i den staden fyra gånger nu och vill dit minst lika många gånger till. Kommer aldrigaldrigaldrig tröttna.
 
 
 
Sist men inte minst, ännu en bild tagen i somras. Tänk att Sverige också kan vara så vackert! Vi tog kabinbanan i Åre och vilken fantastiskt utsikt det var!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0