today

Hela min kropp värker idag, herregud vilken träningsvärk! Har mest bara segat mig hela morgonen, men snart ska jag ut på powerwalk med mamma. Funderade på pump ikväll men måste nog börja i lagom takt och låta musklerna vila lite. Sedan ska jag hem till min fina pojkvän, vi har huset för oss själva, alltid lika mysigt! Annars händer väl inte så mycket idag... Passar på att njuta av att bara kunna ta det lugnt också det här lovet, behöver det verkligen. Och just det, har inte ens laddat över bilderna från Teneriffa från kameran till datorn, men det kommer nog snart ska ni se! Nej, ska sätta på mig lite promenadvänliga kläder och se om mamma är klar att gå. Ha en toppendag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0