Bubblande lycka

Det bubblar i hela mig av sommarlovslycka! Okej, riktigt än är det inte lov, men det är så himla nära nu. Idag hade jag ett sista prov som gick helt okej, alla böcker skulle lämnas in och nu har jag ledigt i fem dagar!! Och nästa vecka är det avslutning och varför vi inte kan ha den nu förstår jag inte riktigt, för betygen sätts på måndag och vi har inga "riktiga" lektioner kvar. Idag måste jag skriva klart min skräcknovell och skriva en uppsats om nordiska språk och när jag är klar med det är jag klar med tvåan!!! Så jäkla skönt. Bara ett år kvar i gymnasiet, en lång och underbar sommar framför mig och jag känner mig så lycklig! Sällan har jag varit så stressad som de senaste dagarna och det här lovet kunde inte kommit lägligare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0