Midsommar

En lugn midsommar för mig i år, satt på tåget hem från Göteborg för några timmar sedan så jag är rätt slut. Har myst lite med släkten ikväll och nu är jag hemma. Ska hoppa in i duschen och sedan krypa ner i sängen, ska bli så skönt. Har hur som helst haft ett par fantastiska dagar med min älskling och nu laddar vi om för Teneriffa om tre dagar. Livet är väl ungefär så bra det kan bli just nu, känns underbart.
 
Hur som helst, gör inte så mycket att jag missar midsommar. Har aldrig varit så mycket för det. Förra året var nog bästa midsommar någonsin, hade en helt galen kväll i Miami med bland annat LMFAO konsert, som egentligen var mer som en stor fest. Lägger upp lite bilder från den kvällen istället, eftersom jag inte har så mycket från idag. Har ju som sagt mest åkt tåg och så.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0