today

Ännu en dag fylld av plugg. Två dagar kvar nu bara, två dagar! Sedan sätts betygen och det innebär i princip sommarlov... Vad vi ska göra i skolan en vecka efter det förstår jag inte riktigt haha, men det lär vara en chill vecka i alla fall. Dock kan jag inte tänka på det nu, måste fokusera på plugget. Fyra inlämningar kvar att göra klart, plus prov i morgon och på onsdag. Så det är bara att kämpa på! Unnade mig i alla fall en träningspaus, första träningspasset på drygt en vecka eftersom jag spenderade förra veckan sjuk. Riktigt skönt, kändes dock att kroppen inte riktigt återhämtat sig en. Blev hur som helst en halvtimme (knappt en mil) på crosstrainern och en halvtimme styrka i vårt lilla gym här hemma. Känner att träningsvärken lär bli brutal i morgon. Hur som helst, min lilla paus är slut. TIllbaks till plugget!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0