Framsteg

Tänk, ibland kan man så mycket mer än man tror! Tog en powerwalk på 2,5 km till Mörtsjöspåret, sedan joggade jag 1,5 km, gick 400 meter och joggade de sista 600 metrarna. Förstår ni, jag joggade nästan hela vägen och jag är så sjukt stolt!!! Kommer ni ihåg hur glad jag var sist jag sprang och slog senaste tiden med 1m30s? Well, slog den nya tiden med nästan lika mycket!!!! Tog mig runt på 20m30s och jag är så sjukt stolt! Det här går så mycket bättre än jag någonsin kunnat drömma om! Gick sedan 2,5 km hem, i spöregn. Bortser från det där med regnet var det riktigt härligt! Nu belönar jag mig med smarrig middag, ikväll blir det lax, ägg, räkor och avokado. Yummy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0