så sjukt stolt

Just nu är jag så sjukt stolt över mig själv! Är helt slut idag efter bara fyra timmars sömn, vilket är typ hälften av vad jag brukar få, och det sista jag ville ikväll var att träna. Men, jag snörade på springskorna med inställningen att det skulle gå skitdåligt och början kändes seg men sedan tänkte jag att jag tänker banne mig fortsätta förbättras och idag ska jag komma under 23 minuter. Joggade hela sista kilometern utan att behöva sakta ner och gå, vilket för mig är ett enormt framsteg, och kom runt på 21:51!!! Det är en hel minut och 19 sekunder snabbare än i lördags. Pushade mig själv som aldrig förr och på slutet trodde jag att jag antagligen skulle spy av utmattning, svimma av andnöd eller kollapsa av hållet från helvetet. Inget av det hände såklart, men nu är varenda liten millimeter av min kropp slut. Precis som det ska vara! Nu blir det lite lax, ägg och avokado till middag. Först en dusch såklart, för jag fullkomligt dryper av svett!
 
så otroligt stolt över mig själv, idag vann jag storslaget över den där lilla rösten i huvudet som säger "du kan inte, det går inte"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0